Philips Sonicare FlexCare+ HX6973 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare+ HX6973 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stepan Ivanov 29-06-2015

(this the second time i fill this form in as i did not get an email confirmation first time. Please, check for duplication).

I wanted to buy an electric tooth brush long time ago. Finally last weekend i decided to proceed. The reason i did not do it before is because before i buy something I need to be sure I am making the right choice. It was difficult to choose as there are too many models. And it is not clear from the description what are the differences. The main brands to choose were Oral-B and Philips. After internet research and reading reviews I came to am impression that, although Philips consumables (changeable brushes) may be more expensive, Philips products generally give better cleaning results. Because model HX6973/53 had two handles, I decided to buy it - one handle myself and the second one - to give to a member of my family as a present.

WMD 28-06-2015

Deze set is ter vervaning van zelfde product. Rubber handle is zeer zwak en slijtage bovenmatig. Poetsresultaat wel goed. UV reiniging lijkt onzin. Kan ook geen kleine portable charger los kopen.

Jane81 21-06-2015

Onze eerste Philips was sinds gisteren aan vervanging toe. Zonder twijfel weer dezelfde gekocht. Dank je wel Philips voor dit prettige product!

gelukster 17-06-2015

Even wennen maar mijn tanden hebben nog nooit zo schoon gevoeld!
echt een aanrader, voorheen tevreden braun gebruiker maar zocht nu een nieuwe duo set en deze was in de aanbieding.

Koen1648 11-06-2015

Net voor de eerste keer gebruikt.
Het voelt erg fris en schoon. Ben heel blij met de aankoop. Dankzij de regelbare waterdruk ga ik het zeker ook bij m'n kinderen gebruiken!

A. El Allati 09-06-2015

I like this product. I think the price is reasonable and everything else works just fine. The design is very good and I would definitely recommend it.

Brad2 07-06-2015

Nice cleaning action although it would be better if the head was a little larger. Toothbrush is very easy and intuitive to use.

AJvdH 06-06-2015

Prima electrische tandenborstel.
Veel schoner gevoel dan mijn vorige Braun. Deze hadden we al vele jaren in gebruik. Deze machine is een duidelijke voortuitgang

Rob v.d. Heuvel 05-06-2015

Dit is onze tweede set nadat wij jaren en jaren met veel plezier gebruik hebben gemaakt van het voorgaande model met vergelijkbare mogelijkheden. Naast degelijkheid en lange gebruiksduur na opladen zijn wij vooral tevreden over het resultaat van de poetsbeurten. Daar draait ( of pulseert) het uiteindelijk om. Aanslag op het gebit is met twee poetsbeurten per dag niet meer aan de orde. Witte en gladde tanden. Nu hebben wij dat eerder ook wel benaderd met een model van concurrent Oral. Groot voordeel ten opzichte van het Oralmodel is echter de uitstekende verzorging van het tandvlees. Naast het poetsen op de normale stand besteed ik bewust aandacht aan het behandelen van het tandvlees met de massagestand. Sinds het gebruik van de Soniccare treden er niet of nauwelijks bloedingen van het tandvlees op. Ook de onrustige randen en hoger opgetrokken tandvlees (een gevolg van te stevig handmatig poetsen)behoren tot het verleden. De tandarts en mondhygiëniste merkten destijds direct de (blijvende) vooruitgang op.

Saskia999 12-05-2015

Dit wordt mijn 2e omdat de accu van de vorige versleten was. Wel zou het handig zijn als ik de tandenborstel los had kunnen kopen. Nu heb ik weer zo'n oplader met uv- filter

M-L-G 10-05-2015

Fijne tandenborstel, ook de verschillende standen, sterke batterij. Helaas is de vorige na 2,5 jaar op, dus nieuwe gekocht, aangezien hij toch goed is bevallen.

Mi1987 10-05-2015

Super tandenborstel reinigt goed krachtig en functioneert degelijk.
Ook de accu is super!
Altijd een oral b tandenborstel gehad maar in het vervolg altijd een Philips!

RichardMetUniekeNaam 02-05-2015

Echt vandaag aangeschaft al tweemaal mijn tanden gepoetst. Op het moment heb ik het gevoel dat mijn tanden gladder (schoner) zijn dan bij mijn vorige tandenborstel. Al was dat ook na het vervangen van het borsteltje de tijd zal het leren. Tot nu toe een goed gevoel!

ILikeMySonicare 02-05-2015

Werkt goed. Prima te gebruiken zonder dagelijks te hoeven op te laden. De verschillende functies zijn ook fijn.

Francis Visser 01-05-2015

Mooie en functionele tandenborstel die licht in de hand ligt en prima reinigt. Er zijn verschillende reinigingsstanden waardoor er voor iedereen wel een geschikte stand bij is. Na het gebruik voelen je tanden in ieder geval heerlijk schoon aan. Deze tandenborstel heeft een lange gebruiksduur voordat er weer opgeladen moet worden namelijk 3 weken! Ideaal voor op vakantie. UV-desinfectiereiniger is leuke en functionele gadget. Aanschaf kost wat, maar daar krijg je ook wat voor terug.

Babita01 01-05-2015

mijn tanden zijn echt witter geworden icm met snow white prodent. de bruine strepen tussen de handen zijn eindelijk weg

MarkoBartolovic 26-04-2015

Prima te gebruiken, maar heb het product pas net. Het is hierdoor lastig om mijn argumenten de motiveren. Tot nu toe doet alles het goed en ik blijf hopen dat dat zal voortduren.

P.Brown 19-04-2015

Dit wordt onze derde philips. Het perfecte poestsysteem. Bijzonder enthousiast. Gemiddeld gaat de set 3 jaar mee. Acceptabel omdat we meerdere keren dagelijk met meerdere mensen poetsen!

Erika de Hoop 18-04-2015

Hebben al langer een Sonicare in gebruik. Het poetst de tanden goed schoon. tijdje een andere electrische tandenborstel gebruikt maar toch weer terug gekomen bij Sonicare omdat deze beter is.
Ik vind het wel jammer dat de batterij na een jaar of twee toch echt de geest geeft. Voor een product van deze prijsklasse zou het fijn zijn dat dit wat langer mee gaat.

LisaLove4All 17-04-2015

Hij poetst heerlijk!! Ik poets nu drie keer per dag mn tanden. Wat een vooruitgang! Hartstikke bedankt

Orchideetje 16-04-2015

IK heb hem twee jaar terug gekocht. Ik was er heel tevreden over tot dat hij het begaf. Nu opnieuw een nieuwe aankoop gedaan.